Hvordan sætter jeg mit abonnement på pause?

Hvis du ønsker at sætte dit abonnement på pause, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Tryk på “Abonnementer”.
  3. Tryk dernæst på “Vis” ud for det aktive abonnement, som du ønsker at opdatere.
  4. Tryk derefter på “Annuller”. Du vil derefter få en systembesked, hvor der står “Dit abonnement er blevet annulleret.”.
  5. Når du ønsker at aktivere dit abonnement igen, går du ind til samme side: 1)
    1. Min konto.
    2. Tryk på “Abonnementer”
    3. Tryk dernæst på “Vis” ud for det annullerede abonnement, som du ønsker at genaktivere.
    4. Tryk dernæst på “Genaktiver dit abonnement”. Herefter får du en systembesked, hvor dder står “Dit abonnement er blevet genaktiveret.”

Sådan sætter du dit abonnement på pause og genaktiverer det igen senere.

Hvordan annullere jeg mit abonnement?

Hvis du ønsker at annullere dit abonnement, skal du gøre følgende:

  1. Gå til Min konto.
  2. Tryk på “Abonnementer”.
  3. Tryk dernæst på “Vis” ud for det aktive abonnement, som du ønsker at opdatere.
  4. Tryk derefter på “Annuller”. Du vil derefter få en systembesked hvor der står “Dit abonnement er blevet annulleret.”.

Sådan, så er dit kaffeabonnement blevet annulleret.

Ønsker du at genaktivere dit abonnement, så kan du logge ind på samme side.

Hvordan opdaterer jeg mine kortoplysninger?

Hvis dit kort er udløbet, eller du ønsker at skifte til et andet betalingskort så gøres det sådan:

  1. Gå til Min konto.
  2. Tryk på “Abonnementer”.
  3. Tryk dernæst på “Vis” ud for det aktive abonnement, som du ønsker at opdatere.
  4. Tryk derefter på “Skift betalingsmetode”, og tryk derefter igen på “Skift betalingsmetode”.
  5. Indtast derefter dine kortoplysninger på det nye kort, du ønsker at benytte.

 

Hvordan ændrer jeg min kaffevariant i mit abonnement?

Du kan ændre din faste kaffevariant på dit kaffeabonnement.

Du ændrer din faste kaffe ved:

  1.  Gå til Min konto. 
  2. Tryk på knappen “Abonnementer”
  3. Klik derefter på “Opgrader eller nedgrader”
  4. Derefter skal du tilpasse dit abonnement, hvor du vælger A) mellemristet eller mørkristet, B) Corcasan eller Leonel, C) 250g+250g, 500g + 250g eller 1000g + 250g.
  5. Tryk sidst “Tilmeld nu”

Derefter er din faste kaffe opdateret.

 

 

Hvornår udsendes kaffeabonnement med kaffebønner?

Vores kaffeabonnement udsendes d. 16. hver måned.

Vi udsender kaffeabonnementet på dagen d. 16 og i de fleste tilfælde vil pakkerne indeholdende kaffeabonnementerne være fremme om natten mellem den 16. og 17.

Vores kaffeabonnementer udsender vi som hovedregel med DAO, som leverer pakkerne om natten og lige til døren.